این زیرسیستم مسئول ثبت و پاسخ گویی به سفارشات مشتریان می باشد. برخی از امکانات این زیر سیستم عبارتند از:
- امکان ثبت و نگهداری اطلاعات مشتریان
- امکان ثبت سفارش
- امکان ارسال نتیجه سفارشات مشتریان از طریق پست الکترونیکی
- امکان ثبت و رسیدگی به شکایات مشتریان
- تعریف اقدامات اصلاحی/پیشگیرانه در راستای شکایات ثبت شده
- پیگیری سیستمی اقدامات اصلاحی/پیشگیرانه محول شده به پرسنل آزمایشگاه
- امکان تعریف و برگزاری نظرسنجی از مشتریان در ارتباط با کیفیت نتایج آزمایشات